četrtek, 2. julij 2009

POŠTENOST - Dvom navadnega državljana

Poštenost !
Ob tej besedi -POŠTENOST-se mi v zadnjem času poraja vedno večji dvom. V podzavesti mi odmeva stavek mojega starejšega prijatelja iz Beograda, danes upokojenca, ki mi je bil nekaj časa "mentor obdobja"....Stavek, pa je sledeč (zaradi moči besede ga bom napisal v njegovem jeziku): SVI SMO MI POŠTENI, A PARA NIGDE NEMA! V prostem prevodu bi to v materinščini zvenelo: VSI SMO MI POŠTENI, SAM DENARJA NI NIKJER !
Ob spremljanju zadnjih t.i. "afer"...Golobič - Ultra, Janša - Orožje, Menjave uprav podjetij..Luka Koper, NLB, Istrabenz, Pivovarna Laško in še bi lahko našteval.......se sprašujem sledeča: Kaj ima od vsega tega navaden slovenski državljan ? Ob branju časopisov, ki vsi po vrsti - več ali manj - pišejo isto, se mi kar dvigajo lasje na glavi. Vse skupaj je samo eno VELIKO SPRENEVEDANJE ! Prav ironično je brati izjave naših politikov (levih ali desnih), ki se ob svojem interesu - brez problema - spominjajo, (do vejice natančno) svojih izjav in dejanj izpred 20-ih let....ko pa pride do "neugodne situacije“...pa imajo zelo slab spomin ! Na splošno je to obdobje pred volitvami, kadar so vsi polni velikih obljub, lepe retorike, pravega nastopaštva,.......vse do dneva volitev.....potem pa.....zopet vsak zase. Obljube ostanejo....in prav tako ostanejo …..volivci....z dolgimi nosovi......ponovno izigrani.....čakajoč na nove volitve....nove obljube.....še lepšo retoriko.......a (v večini) iste igralce (beri: iste politike). Iste „prvake strank“.....in njihove „pribočnike“......za katere je tudi PORAZ.....enak USPEHU. Vsi so zadovoljni....vsaj tako izjavljajo......ne glede na odstotek ljudi, ki so sploh prišli na „volitve“.
Volitev se ne udeležujem....saj je moje osebno razočaranje nad temi „velikimi igralci“ preveliko...moja pričakovanja po spremembah...pa....za njih...nepomembna.
In kje je tu poštenje ? Sam ga ne vidim, ga ne najdem, ker pride z zamudo.....nekajletno sicer....a pride ! Samo...potem ga...t.i. „veliki igralci“...z svojo prelepo retoriko zavijejo v celofan „političnih procesov“....“politične gonje“.....vlade ali opozicije....saj na koncu ni več pomembno....saj so enkrat na oblasti drugič spet v opoziciji.........navaden državljan.....pa čaka.... čaka..... čaka..... Potem počasi postane „utrujen“ od vsega,....saj na koncu....nima nič ! Kaj pa „veliki igralci“ ? O, ja......oni pa imajo...oni to znajo....solastniške deleže podjetij v tujini (nam pa prodajajo pravljice o pravilno plačanih davkih)......imajo....račune v tujini....polne...od raznih orožarskih poslov...katerih dokumentacije ni nikjer ali pa je noče biti.........in to še iz časov ko so bili na „isti barki“...na „isti strani“.....DANES pa so na „različnih bregovih“...na „različnih stališčih“.....a s polnimi žepi. Če je vse zgoraj navedeno samo špekulacija – naj me nekdo prepriča drugače – sem jaz bratranec največjega pravljičarja !
V svojo lastno obrambo bi rad napisal – nisem pristaš ne levih, ne desnih – samo KRUH, DELO in POŠTENO ZASLUŽENO PLAČILO mi omogočite,.... Vi,...“veliki igralci“

Ni komentarjev:

Objavite komentar